Två produkter från London

Hola!
Glömde helt bort att visa några av mina fynd från London! :o
Här kommer iaf lite makeup som jag köpte i London gatwick ;)

MAC Lipglass Brillant À Lèvres A70

Jag har väldigt länge velat ha ett läppglans som är utan glitter och sånt i utan ett helt vanligt, och så hittade jag detta :)
Jag tyckte först att det sög för den har inte det där enkla och bara smeta på men när man lärt sig att ta på sig det rätt ser det jätte bra ut :D

MAC Studio Fix Lash D89



Pappa sa i affären ''Säg det du behöver så köper vi det'' så jag tänkte för mig själv att mascara kommer jag snart att behöva så köpte denna. Jag gillar mascaror med gummiborste för att det särar på fransar och gör dom långa och fina (på mig alltså). Denna mascara är rätt så bra, den särar fint och gör dom tillräckligt långa men mina fransar blir som snyggast när jag först tar denna och sen tar min gamla mascara Define-a-Lash, då blir dom perfekta! ;)

Så där var lite från min shopping i London,

xo xo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0