T som i Tufft

Hej bloggen!
Förlåt för den kassa upptaderingen men jag har bara helt enkelt inte haft lust..
Idag hade jag bara en timmas skola så jag Gabby & Frida drog hem till Frida och vi fikade och spelade kort.
Efter ett långt pass med Slav & President och Bubblan med vattenstraff så sprang alla till toan och vi bestämde göra nått som inte var så ansträngande :P
Så istället körde vi kurragömma ett litet tag och sen så spelade vi ett spel som heter ''Värsta Språket''.
Sen åkte jag hem och mötte Emilia och vi pluiggade i typ 3 timmar sen blev det mat dags och sen kollade vi på säsongstart? av Desperate Housewifes!!!!! :DDDD

Kommentarer
Postat av: Emilia

TABORT BILDERNA PÅ MIG NUUUUU!!!!!!

2011-03-16 @ 18:12:50
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0