Jag är så hiimla trööttt!!!!

Hello Bloggen! :)
Igår var det ju lördag och då ville man ju festa!
Men så fanns det typ inga fester som började ''tidigt'' så jag och agnes satt hos henne och väntade på att sarah skulle ringa. Vid 12 tiden ringde sarah och sa att vi skulle möta henne vid slussen så jag och agnes mötte sarah, emma, tuva och johanna (tror jag att hon hette? :o). Det enda vi gjorde var att hänga vid donken till 1 för sen så drog agnes och jag och sarah var tvugna att gå hem medans de andra tjejerna drog på fest.
Men jag och Sarah hade det as trevligt resten av natten och morgonen därpå med! :D
Och nu ligger jag i min säng och är påväg att somna vilken minut som helst..
Men ska plugga och kolla på film nu så skriver sen ;)
xo xo Vera

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0