Heeelt sluuut!

Idag har det varit mycket shopping och jag har ätit extremt mycket thaimat!
Idag efter skolan så träffade jag emilia och vi åkte in till stan för att shoppa lite saker till söta Agnes som har fest på lördag! :D
Så jag var tvungen att köpa en skit fin klänning som jag visar sen och sen också köpa en present till Agnes. Var svårt att köpa något för vet inte vad hon önskar sig men jag hoppas hon blir glad ändå ;)
Efter all shopping så blev jag och emilia skit hungriga på thaimat så vi åt buffé på ett ställe som heter Pong. Och jag kan säga att det var typ det godaste jag ätit!
Men nu ligger jag helt utslagen av all mat och jag ska nog ta och ringa Hannah & Moa :)
xxx Vera♥

Jag och Emilia provar klänningar :)

Snyggingen! ;)♥

Lite konstig färg men detta är iaf en bild från restaurangen :)


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0