Pluggnig och Singstar hos Gabby♥

Hej Bloggen! :)
Idag efter skolan vandrade jag, Gabby & Frida hem till Gabby där vi pluggade inför vårt SO prov som vi har imorn och så sjöng vi en massa singstar.
Känner mig lite panikslagen för det känns som att jag inte kan någonting på SO provet! :S
Men jag hoppas att det blir lätt.
Gabby & Frida är jätte bra vänner och det är svårt att hitta såna som dom. Jag vill bara säga att ni lyser upp mina dagar i skolan och gör mitt liv lyckligt!♥
Vill bara att ni ska veta det ;)
Sötisarna på vägen hem till Gabby! ^^♥
Haha, vi fetar oss lite ;) 
xxx Vera♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Vera su är typ den underbaraste och gulligaste människan någonsin! Love ya! <3

2011-02-19 @ 14:49:46
URL: http://fidapang.devote.se
Postat av: Bilalmari

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2012-08-16 @ 08:54:05
URL: http://bilalmari.blogfeaturing.com

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0