Today for you, Tomorrow for me!

Heey!
Sitter och äter min lilla flottiga middag medans jag laddar upp bilder från idag och gårdagen shopping! ^^
Efter att jag och emilia hade bakat åkte vi in till åhlens i stan (det åhlens som det finns massa snygga märkeskläder).
Där hittade jag lite fynd.
Efter det så åkte vi till skanstull snackade lite privatliv och problem sen åkte vi hem till mig igen då vi mest var inne på datorn.
I helgen ''ska/skulle?'' jag åka till typ värmland för att ha en liten weekend med typ hela släkten från mammas sida men så på fredag hade jacqueline tänkt ha en fest med uppklädning!
Mamma har typ tyckt synd om mig (jag med) för att jag har haft det så tråkigt alla helger och inte haft någon att vara med (JAG VET JAG LÅTER TÖNTIG!).
Så smart som emilia är säger hon det när mamma kommer förbi om festen så då fick mamma jätte dåligt samvete så nu vet inte jag men jag tror att jag kan slippa att åka! :D
Men det är bara att hoppas! ^^D
Men ska forsätta med bilderna och ätningen! :P
Skriver sen♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0