If you love my blog then read this!

Heej!
Fööörllååått för att jag bara stack utan att säga något men hade ingen tid.
Direkt efter skolan i fredags så fick jag hoppa in i bieln och åka direkt i 6 timmar till säffle.
Ni som inte vet var jag på en kusinträff i helgen i säffle som är min ursprungstad.
Det visste ni inte men ja jag är inte från stockholm utan från Säffle och Linköping.
Men helgen var bra lute kaotisk men bra.
Detta kanske blir långt men ni får läsa iaf.
Så på fredagen kom jag dit vid 8 så då hann jag bara äta middag och sen sova sen på lördagen var det lekar och prat med hela släkten och OFC så vann mittt lag! ;D
Haha :P
Sen på kvällen var det middag och mer prat sen senare mot kvällen gick jag till vår stuga och kollade på tv och precis när jag tänkte gå och lägga mig så nackar molly och jim på förnstret och drar ut mig.
Just denna helg så var det ett stort ungdomsgäng som också var där så då kom det några från det gänget och börjar snacka vid vår stuga.
Men alla var ju så fulla så dom förde så mycket liv så vi gick till en ''majbrasa'' som dom kallade det.
Det var en liten brasa dom hade gjort i en grill .
Så hela jag stank rök-.-
Men alla var så konstiga så det hände lite saker ..
Men så allt avr väl en stor j*vla helg med släkten!
Så nu fick ni veta vad jag har gjort.

xo xo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0