Frida & Gabbi @ my place!

Back from school!
Eller det var ganska länge sen.
Men idag efter skolan så hämtade jag och två kompisar morgan från dagis dörefter gjorde vi varma mackor och spelade BuzzJr.
Men dem hade tider att passa så dem gick för ungefär 10 min sen så nu har jag tänkt kolla på ''Scary Movie 1'' eftersom jag tänkt se alla fyra denna vecka! ;)
Wish me luck!
Senare ikv ska jag hämta min mobil som jag glömde hos makda :)
Skriver snart♥

Bilder från förra gången dem var hos mig då vi gjorde scones! :D

Söta Friiida! ^^

Frida's snygga hand kom där när man skulle fota!

Söta Gabbi och jag ...hehe

Kommentarer
Postat av: Frida

Trodde du tog bort den bilden. FÖRÄDARE! (hur det nu stavas)

2010-09-14 @ 20:43:48
URL: http://pangberg.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0