In School

Heej!
Just nu sitter jag i datasalen i skolan och skriver en uppsats om en kändis. Jag skriver om Beyoncé. Egentligen skulle jag skrivit om bandet Sixpence None the Richer men det fanns ingen information om dom :/ Idag ska jag direkt efter skolan åka till pappa för farmor kommer för ska fira min födeslsedag! :D
Imorn kväll kommer jag att träffa tjejern aoch vi ska middag och fira lite lätt min födelsedag också ^^ Ska bli väldigt kul helg! :D
Och juste på söndag ska jag träffa Lillebil och vi kommer att sova ho varandra till på onsdag :) Men måste återgå till mitt arbete nu ;)
Skriver snaart♥


Kommentarer
Postat av: MADDES

Tack så mycket. Vad gör du ikväll?

2010-10-29 @ 22:27:35
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: J I L L I Z

Hejsan, vem tycker du att jag låter som när jag sjunger i mitt senaste videoklipp? Shakira eller pink? :D

2010-11-01 @ 15:37:19
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0