Vem vill leka med mig och Emmy? ;D

hola alliphopa!

Idag efter skolan var jag med söta Emmy och vi cyklade t söder och sen t en park :P
Vi cyklade t bleckan och där så gick vi upp i en rushkana och det var jävligt kämpigt ska jag säga er och sen så hälsade vi på fåren och stod och snacka med dem tills dem ville äta och nt brydde sig längre :P
Sen så jagade jag Emmy med att kasta sten på henne tillls det slutade med att hennes väska låg i bajs.
hahah så synd om henne xD
Men sen så poledansade vi på en flaggstång tills va såg två tjejer som stod och grava, pinsamt...
Men så fikade vi såklart lite och sen så blev klockan så mkt att vi avr tvugna att åka hem :(
Men såklart blev det några bilder ;)




















Today's outfit:
































Så det var min dag!
puss♥

Juste en video på när emmy försöker pressa in sig själv i en gunga xD


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0