En text på 3 dagar

Hejhej! :)

Asså förlåt för den kontsiga upptaderingen ..
Asså vet nt ens själv vad jag ahr skrivit om så får väl börja om från i fredags ;)
Jag i fredags hade jag och några klasskompisar fest för treorna för att tjäna pengar t vår klasskassa :)
Och tyvär blev det inga bilder från festen men det blev två videoklipp som ni ska få se:

Det är nt så bra bild men ljudet är ok ;)


&



Ja så, så var det på eftermiddagen men på kvällen åkte jag t Jörgens föräldrar för att fira jörrgens mamma som fyllde år och sen när jga kom hem så blev det bara chill :P

Och på lördag så skulle ju jag t GRÖNAN!
Men så blev det nt efetrsom det blev så jävla kasst väder så då bestämde jag och Emmy (egentligen min mamma) att vi skulle på bio.
Vi såg Avatar i 3D, den var skiit bra som vanlig 5/5 points! :D
Och efter det hade vi en liten ''Girly Night'' med massa ansiktsmasker och lite vaxning (som jag nt vill ta upp) och typ brunspray m.m.




Och sen vid typ 12 tiden så vi filmen '' The Descent''. Den var gansak bra kanske lite uttjatad på slutet men helt ok ;) 3/5 points!
http://ciaran2.files.wordpress.com/2009/03/the_descent.jpg

Och idag så äntligen behövde emmy nt komma hem kl 11 så vi gick upp typ 11 och åt frukost och kollade på ''Sex and the City'', eftersom emmy nt hade sett den var vi ju tvugna eftersom 2:an kmr snart ;)
Ja och sen så ringer emmy's mamma och skriker och säger att hon måste hem.
Så efter emmy gick så fixade jag iordning mitt rum och duschade och fixade helt enkelt.
Sen så tog jag fram plugget och åt jag en god lunchmacka, räkmacka:



Jag och nu så snackade jag med emmy io skype men så skulle hon ut och fixa nått snabbt och nu messade hon mig att hon var utelåst -.-
Så jävla dum :P
Aja nu måste jag forsätta plugga ;)

ses sen♥


Kommentarer
Postat av: dj thinne

vem har grymaste ljudanlägningen :) och bäst på att svicha skivor :)

2010-05-09 @ 20:16:24
Postat av: Vexxi

nt du iaf

2010-05-09 @ 20:55:08
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0