08/05/10

Heej !!

Idag så skulle ju jag och Emmy gå på grönan! :D
Men så blev det ju nt eftersom det regnade så jävlans mkt! -.- :@
Så då sa min mamma att vi skulle på bio, så hon gav oss två biokort (såå generös ^^).
Så jag och emmy gick på bion ''Avatar 3D''.
Skkkkiiiiiiittt bra tkr jag :D
Men vi fick iaf lite bilder idag som jag snackade om förut :P

Det blev donken t lunch eftersom 'skinpungen' nt var så full :P (som emmy säger)



Jag o emmy busar! :P


Vi är inne på Stadium och provar glajor

Och sen chillar inne i ett omklädningsrum


Eftersom det regnade så blev det ju ett problem för emmy för hon plattade håret imorse så hon avr alltså tvun gen att lista ut nått sett att hindra lockarna att komma



Och så fick vi reapris och gratistester på dessa saker:


Mina nya glasor :)


Och så avr man ju tvungen att fota våra sexxiga 3D-glajor! :P ;)








Så det var bilderna från idag med Emmy! :D

puss♥




Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0