Idag var det äntligen sool! :D ♥♥♥

Heej alla söta bloggläsare! ♥

Idag var jag med Emma & Emmy och vi lyckiades göra en omöjlig grej!
Vi cyklade på emmys gammla goding (emmys cykel) alla 3 på, samtidigt!
Fattar ni!
3 på EN cykel!
c00l! :P
Men iaf vi hade mys i solen med lite cider och choklad, typiskt oss :P
Men såklart så var jag ju tvungen att förstöra med kameran i fejan.
Så bilder också:

Vi snackar och solar vid 'Nypan'! :)
















Jag försöker fota när jag sjkutsar både Emmy & Emma samtidigt! :s :P




Vi sitter och chillar i dalen! :P ;)






Efterson jag fotar alla andra måste jag ju ha bilder på mig också! :P


Vår lilla kvälssfika! ;)








Nya facebook profil-bilden!


pusspuss ♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0