Gissar på 23 grader idag! :D

Heej!♥

Idag så har det varit en skit skön dag med massa sol och bad! :D
Vi började kolla på skräckfilmerna sen så åkte vi och badade  sen så åt vi lite lunch som blev plättar med sylt och sen småkakor.
Efter den stora lunchen (är nt ironisk!) så gick vi och solade elr bara jag solade sen så gick vi hem och gjorde inget sen så gick vi och badade igen :P
Och nu sitter jag här ensam eftersom både pappa och syster molly är ute så blir man själv här och + så är emmy nt inne på skype som jag sa åt henne att va så allt är ganska tomt.

Badet




Emmy's snygga ben!!!


Jag fösöker sola men emmy forsätter fota :P


Söta emmy<3






Vi bygger sandslott! ^^


Vårt fina sandslott! :D




Emmy och jag posar med emmys fina cykel! ;)




Vår lunch

Plättar, jordgubbssylt, Mer hallon björnbär, mini choco digestive och brämhults ljus jordgubb lime!


Skit goda chocodigestive! :P


Echmili ♥

Det var de flesta bilderna!

pusss♥

Kommentarer
Postat av: rozan

Vad heter det där badstället ? :)

2010-05-23 @ 12:33:23
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Vexxi

Det heter Brunnviksbadet! :)

Lite svårt att förklara vägen men det är bara att slå upp på eniro ;)

2010-05-23 @ 13:19:47
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0