Joggning i solen är bäst! :D

Heej heej!

Har precis varit ute och joggat för att jag hade så mycket tid över efter pluggningen och det var så himla fint väder så jag gick ut och sprang lite :)
Mamma jobbar inatt för att få lite mer pengar t USA resan så idag blir det jörgen som lagar maten och då blir det fiskpinnar -.-
Asså fiskpinnar så så HIIMLA tråkigt, erl hur?
+ att jag fick fiskpinnar t skollunch idag ''/
That's life! Var glad och ät och tänk på barnen i afrika, sa alltdi min lärare i min förra skola när vi klagade på maten -..-
Jag kanske skriver om nått annat tråkigt senare :P

puss♥








Kommentarer
Postat av: Emilia

SV: jo i ju för sig. Och jag har ju inte ens en annan kamera :P

2010-05-26 @ 19:23:19
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0