Idag!!

Heej!

Jag vet att upptaderingen har blivit lite knasig men whatever :P
Idag har jag varit med Emilia och vi har som vanligt cyklat (nähä?:P) och typ busat omkring :)
Vi cyklade t eriksdalsbadet och hittade en secret väg som man kmr in t utomhusbadet ;)
Men det var hårt jobb att hitta för man (jag) gjorde illa sig riktigt hårt ''/
Men ofc så tog jag bilder men tyvär har jag ingen sladd t datan men så fixadce jag det där med bluetooth grejen så man kunde skicka bilder t datan men efter man typ skickat 5 bilder så blir den bara helt messed up så det blir baranågra nu och mer imorn.
Men kom ihåg att jag lägger t resten av bilderna på detta inlägg så att ni vet ;)

Jag och Emmy mumsar i oss en Ben & Jerry glass för 10 spänn ;)






Vi går upp för den långa backen vid eriksdalsbadet -.- :P



Bildbomb när vi faktist är INNE i eriksdalsbadet! :P


sneak-a-peak på dem som kissa :P
stortå upp!
emilia's vackra fötter ;)



emmy måste alltid fotta mig ifall jag fottat henne -.- :P

vårat snaks :P

Emmy posar:








Vera posar:



Vi klättrar i buskarna påväg in i eriksdalsbadet





Ja det var typ alla bilderna ;)
Nä, juste vi får nt glömma bilden på lilla...
GÖRAN!!! :D


Videoklipp från när vi hittar en öppen läskig dörr :S

xoxo Vera♥

Kommentarer
Postat av: tintin

ofta man inte går till amerika tunneln när man är i erikstals badet lite TARD :)

2010-05-02 @ 22:14:10
Postat av: Anonym

ofta man inte går till amerika tunneln när man är i erikstals badet lite TARD :)

2010-05-02 @ 22:15:10
Postat av: jävla tards av tintin

det där är amerikatunneln jävla tards :IO

2010-05-06 @ 08:58:53

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0