HELVETE!

Hej,

måste skriva jätte snabbt nu för att mamma har tagit min data och gömt den för att hon blev så arg för att jag inte pluggar och att jag fick rester från prov :(
Så nu hittade jag den och mamma äter middag så jag måste passa på att srkiva!!
Idag var jag i skolan och efter så pluggade jag med Ebba & Natou.
När jag kom hem fick jag HÅRD plugga så det har varit en pluggig dag.
Om jag inte kan skriva imorn säger jag nu :
Tisdag: Vanlig skoldag men ska nattcykla med min klass t onsdag
onsdag: ledig, blir nog mest pluggning men ring gärna så kan vi träffas:)
torsdag: ta igen dag och sen slutar jag så 'Call Me! ;D'
fredag: inget specc så 'Call Me!  ;D' igen :P

Men jag hör av mig så fort jag kan ;)

pusss♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0