God natt! :)

Heej!! :)

Sitter här med Moisture Mask och kollar in de senaste på bloggarna;)
För nån timma sen såg jag klart filmen ''Happy Feet'', så himlaa braa! :D
Och nyss så gick jag ifrån filmen ''Darling'', en svensk film.
Det var nån random på 1:an så jag och mamma började kolla ;)
Den är skit skum, iaf, i filmen så är det en tjej och en gubbe och tjejen har det ganska dåligt just nu för att hon är pank och jobbar på mcdonalds och gubben har det ganska bra nu men endå ledsamt för han är helt ensam och jag tkr bara att det är synd om han så nu så slutade jag kolla innan jag försöker hoppa in i tv och sätta mig brevid honom och börja snacka! ;D
Men jag skriver väl om min tråkiga skoldag imorn ;) :P

puss och godnatt♥


Me saving the GUBBE! :P

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0