Baby Senorita videoblogg!

Hej hej! :)

Sitter hemma och väntar intensivt på att filmen ''Happy Feet'' ska ladda klart !!!
Så länge så har jag kollat in lite bloggar som man har sett några gånger och då stod det i paulinas (paows) blogg om några 'kända' bloggare och där fanns också Baby Senorita och den bloggen kände man ju igen så gick in på hennes blogg och lästa om det senaste som var skrivet och sen gick jag in på videoblogg för tkr att hon pratar så roligt med sin göteborska så då när jag kom in så kollade jag på första inlägget och det ser ut såhär:



Varför jag visar detta är för att jag tkr att det var så bra sagt!
Jätte många bloggare har ju sina texter elr sina videos där dom försvarar sig själva elr nått och så är det alltid samma saker de snackar om och det är det ju nu också men jag tkr att det låter mkt mognare och bättre!
Så klippet är ju t oss allmänt så nu visar jag det! ;)

puss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0