Bilder från gårdagen! :D

Hej hej!

Igår var ju jag med Emilia och Alice och vi gick runt och kollade i affärer och åt en glass på Mackan sen så följde Alice med mig för hon skulle sova hos mig och då när vi ko hem år vi först middag sen köpte va godis och chips sen spelade vi Kalleha och Monopol t typ halv 12 och jag vann!
Sen när vi var ganska trötta började vi se ''Vicky Cristina Barcelona'' men båda somna :P
Typ halv 6 på morgonen så vaknar jag av att musik spelas och är skit svettig...
Så jag går upp stänger av tv som stått på i några timmar och sen öppna fönstret.
sen gick jag och Alice upp vid 9 och började kolla på en ny film ;)
Som heter ''Gilbert Grape''.
Ja när båda var hyfsat fixade så spelade vi Monopol igen och då vann ju jag såklart, igen ! ;D

Bilder från dagen med Emmy och Alice :




Och så fotade jag såklart den coola graffittin som är på den nedbrände skolan/gympasal?, vet nt men whatever:P



Och här är bilder från när jag och Alice spelar Monopol och jag vinner storslaget! :

haha lite mer hotell än henne :P

Alice kort..

Mina kort! :D

Haha så ser min planhalva ut :P

Sähär ser Alice ut :(

Och jag gör såklart en vinnarpose! ;D

Och detta är när jag och Alice spelar Monopol på morgonen :

Det är jag som äger ett hotell och jag är den som har mest hur också :P :D

Alla mina kort!
Så jävla bra! ;D

Mina cash! :P

Alice hamndade såklart på mina gröna där jag hade 4 hus så hon var tvungen att betala 40.000 kr så hon blev bankrutt! :P

Så så såg det ut från igår :)

xoxo Vera ♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0