Snöboll som hälsning?

Hejsan Svejsan!

Sitter här och spelar lite gittarr efter den jobbiga dagen i skolan där man fick en snöboll rakt på ansiktet ;(
Så ahr skit ont i huvudet ''/
Idag fick jag också hämta Morgan -.-
Men iaf,
nu sitte rjag och lär mig lite nya låter eftersom jag och Emmy har bestämmt att t sommar åka t typ hötorget elr t-centralen och spela och sjunga lite ;D
Så när vi ahr fixat datum så kan jag ju berätta så får ni väl komma och kolla och kanske ge oss en slant :P
för dettta gör vi nt gratis :o :P
Dem nya låtarna jag nu sitter och över in är :

Say my name - Destiny Child /hyfsad enkel
Samson - Regina Spektor / medel
Luka - Suzanne Vega /super enkel

Och sen lite mer men orkar nt skriva ner alla :P

Men så går det för gitarr speladet ;)
Men skriv komenatr elr nått annat :P

xoxo Vera ♥








Kommentarer
Postat av: Emilia

Bra Vera! :D

2010-03-29 @ 19:06:16
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/
Postat av: Vexxi

hehe :P <3

2010-03-29 @ 22:09:56
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0