My very good day! :D

Tjena !!

Idag så var det en sån där jobbig dag när man ska t sjukan och ta prover och träffa doktorn så på morgonen så kom jag typ 20 min försent för att jag skulle ta prover sen så skulle jag gå vid lunch igen o träffa doktorn men då sa dom att vi sluta då så jag hade ju tur! :D
Men när man sitter där och har tråkigt på sjukan så ringer Emmy och ba : VILL DU TRÄFFAS JAG SLUTADE NU?! :D
OFC så tackar man ja och efter doktor besöket som var skit bra för hade skit bra värden :D
Så träffar man Emmy och vi tar först en BCool glass på BK och sen åker vi typ pendeltåg t t-centralen, fråga nt vrf? :o :P
Så när vi kmr dit går vi runt och Emmy shoppar ögonbrynspenna och en skit snygg tröja och sen springer vi runt och helt plötsligt börjar emmy sjunga om en jävla kaka och så gör vi värsta beatboxen och ''Vill du ha min kaka'' så vi sprang runt och sjöng på den tills vi var tvugna att åka hem och då orkar nt emmy (jag hindarar henne, för det mesta) gå av tuben så hon åker t blåsut ochs en tar hon tuben tbx! x)
Så så har min dag varit! :D
Hur har er varit? ;)

xoxo Vera ♥






Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0