Hål i örat! :D

Good Morning !!

Ja och Lillebil ligger och latar oss i sängen och har nyss sett ''What Happens In Vegas'' och den var faktist helt ok! ;)
Men nu ska väl vi kanske typ fixa oss för att vi märkte nyss att kl var halv 12 och nt halv 11 för nu är det ju SOMMARTID! :D
Äntligen ett sign på att sommaren kmr!!! :D :D :D
Och juste jag har glömt säga att i sommar ska jag åka t Usa t mina  kusiner med Lillebil!
Första gången jag och lillan åker utomlands tsm och tom t bästa landet i hela världen! ;D
Och juste igen jag glömde säga att igår tog jag lite hål! :P
Jag tog bara på höger igår men ska ta ett på vänster också! ;)
Jag tog två nhål i örat!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Skit snyggt! :D <3

2010-03-28 @ 19:41:47
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0