Crazy day med Emmy! :D

Hola Chicas e Amigos! ;D

Hur har ni haft det idag?
Ja har haft det as najs! :P
Först slutar jag ju as tidigt (11:40) då åt jag en helt ok lunch sen åkte jag t åsö för jag skulle va med henne och där träffar man först Kawa (bardomsvän) sen träffar jag massa från förra skolan sen så när jag tillslut hittar t 7:ornas korridor hittar jag Emma och Jonas som nt känner igen mig förns jag ställer mig typ 1 m ifrån dem xP och så där träffar jag äntligen Fanny som man nt sett sen typ sept! :o
Och så kmr Jesper och han sjunger en låt för mig som han ska sjunga i talangjakten i deras skola ;P och sen visar han runt och är lite galen som Jeppe är :P
Ja och tillslut kmr Emmy och då blir allt helt galet vi drack energidryck och åt ETT HELT FUCKING PAKET KAKOR SJÄLVA! :O
(fettobarn)
Ja och sen så ''chnistar'' (köpte) vi lite smycken och trosor och sen tog vi på oss lösnaglar :D
Så vår dag har varit crazy! :D

(Köpte) :


Svarta naliga trosor från GinaT :



Vita String från lindex :



Körsbär örhängen från GinaT 69:-

(dåliga bilder)

Enkla hjärtörhängen 59:-



Och as coola nitörhängen 69:- :



Och sen när man kmr hem så hänger det en GinaT påse på dörren! :D
Och där i ligger två par jätte fina linnen ! :D :D :D

Gult:


Rosa:



Ja så så har det varit idag!
Hoppas kvällen försätter lika rolig :D

xoxo Vera ♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0