Bad uptade again! :o

Heej!

Asså nu glömde jag bort bloggen igen! -.-
Det är nog för att jag ahr så jävloa mkt läxooor!!!! -.-.-.-.-
Aja, kan nt hjälpa det.
En ungdom måste leva sitt liv fritt! ;D
Jag har faktist tänkt på en sak sitone, jag lägger nästan aldrig upp kamerabilder!? :O
Why?
Jag menar det är dom som är roligast, elr hur?
Så om jag tar bilder så ska jag försöka lägga upp dem DIREKT! ;)
Så nu tänkte jag visa lite bilder och berätta vad som hände så får ni en liten uppfattning om vad jag gjorde på lovet och den här veckan :) :


Lillebil som sitter och väntar på vår mat från en indisk resturaung.




emilia takes drugs! .. :P
Emilia på tuben den dagen/kvällen det var SKIT kallt och emmy och jag var påväg t hammarbyhöjden.


Emilia och jag i nån slags skylt och då var det också när jag kände mig
bajaa nöödig! :P



Jag och Emilia fick gratis bananer på konsum och då försökte vi bränne upp bananerna :P
Men det slutade såhär när jag och emmy fick damp :P ;D



Vi mosade dem t platta pannkakor :P


Här är en annan dag när jag och emmy åkte t typ 4-5 köpcentrum och såklart blev vi hungriga så åt på Burger King! :P

Att vi tåg två cheeseburgare var vet vi nt vrf? :o





Detta var vad jag köpte när vi sprang runt i köpcentrumena! :D


Ja det var typ bara grejer jag gjorde på lovat men endå :P
Så ja det var allt! ;)

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0