GRATTIS LILLEBIL! :D♥

GRATTIS MIN ÄLSKADE LILLEBIL! :D♥

Idag fyller min Lillebil 15 år, alltså byxmyndig!
Så idag ska jag gratta henne!

Lillebil och jag har känt varandra sen vi fyddes (fast för lillebil så är det bara 14 år efterswom hon är äldra än mig :P).
Och vi har bråkat så himla många gånger och haft kul dubbelt så mycket mer!
Det som är bäst med oss är att vi är SÅÅ HIMLAA olika!
Och det är de som gör oss så bra vänner :D
Jag kommer aldrig att släppa dig vad som än händer och jag kommer alltid att älska dig! ♥
När jag fyller 18 ska det stå ''Lillebil♥'' nånstans på min kropp som jag alltid kommer att ha!
Jag säger bara grattis och vi ska ha så j*a f*g kul på USA resan!!! :DDD

Jag älskar diig♥





















Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0