Skolavslutningen

Heej,
Sitter här med Fanny och Emilia och vi kollar på bilder från igår.
Igår så var jag på en student först och sen var jag med tjejer ute och skulle egentligen ha 'en grej' men dumma Åke (som är emmas o fannys kompis) tog dem :( :@
Så när jag Emilia och Fanny suttit och väntat på emma för att fanny skulle ha en grej så åkte vi til söderhallarna och åt en jätte äcklig kyckling med potatis sallad som alla mådde jätte illa av :s sen åkte vi hem till emilia så sov jag och fanny hemmas hos emmy.
Tråkigt nog somnade både emmy och fanny direkt så jag log där helt vaken utan täcke för att fanny hade tagit det så då helt plötsligt kom emilia's kusin in och gav mig ett täcke, helt random.
Fast ändå shjyst (stavas).
Men så imorse så satt emilia och kollade på mig och fanny nä vi låg och sov i typ en timme.
Men så det lev väl iaf en lyckad skolavslutning.
Vi i söderhallarna när vi äter den äckliga kycklingen
Imorse när vi åt en stor och god frukost :)
Emlia <3
xo xo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0