andra dagen på sommarlovet!

Godmorgon!♥
Såg nyss klart filmen ''Lord of the Ring the two Towers'' och den var 3:34 timmar lång så nu är klockan 20 över 1 på eftermiddagen så jag får väl skynda mig och hoppa i duschen och ringa någon.
Och så såg jag att det bara var 4 DAGAR kvar tills jag ska åka till USA!!! :DDD
SKA BLI SÅ HIIMLA KUUL! :D
Så tyvärr kan jag bara vara hos pappa i helgen men sen åka hem till mamma på måndag.
Men om vi ska forsätta om dagen, jag har faktist inte planerat nånting och det verkar som jag inte har nån att vara med idag förutom emilia men hon verkade lite upptagen men hoppas hon ringer.
Egentligen vill jag bara slappa och kolla på massa SP avsnitt men nu när jag försöker ladda ner går det inte :((
Men får väl ladda ner någonting annat.
Men det var allt jag hade säga för nu jag skriver väl om jag ska göra nått specc ;)

pusss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0