Were not DED!

Heeyy! :)
Ni tror säkert att vi dog av matförgiftning eller nått för vi bara försvann men så hände det inte.
Efteratt ha spelat the sims till kl 2 mitt i natten så kollade vi på filmen ''The Hills Have Eyes'' och vill bara säga att detn var skit bra.
Men vi råka ladda ner 2:an men det gör inget för vi fattade direkt.
Jag ger den en klar 5/5.
Sen så började vi kolla på filmen ''Mirrors'' och den var också bra men vi hann bara se halva för vi blev så trötta.
Men så imorse spelade vi the sims igen och sen så vid 12 tiden så åt vi frukost sen så noppade emmy mina ögonbryn som hon har längtat efter så länge :P
Ni får se före och efter bilde rsenare ;)
Men så efter det var kl typ 4 så vi åkte in till stan och shoppade lite skönhetsgrejor som ni också får se senare :P
Sen så åt vi middag på en kinesisk resturang men emmy's brorsa och hennes pappa.
Så vi har egentligen bara haft en slappdag men vi hasade upp från soffan i några timmar.
Men som ni kanske vet har inte jag någon kamera så jag får vänta till emmy har fått upp bilderna ;)

pusss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0