Vår kväll!

Heyy!
Så igår så åkte ju jag oche mmy till Rosenhill som ni vet. Det var lite tråkigt och va där för hela kvällen så regnade det och så fanns det inte så många man kunde snacka med.
Pappas kompis hade sitt barn med sig som bara är 1 år äldre och som jag träffade ofta när jag var liten.
Hon hade med sig två kompisar en 96:a och en 94:a och dem rökte och drack framför sin pappa ooch allt och han brydde sig inte.
Så då kom det ju såklart fram as snygga killar som typ bara var 20 och flörtade och snackade med dem.
Och det jag och emilia fick var Mclovintwins, lädermannen och äckliga danskillen (vi döpte dem så :p).
Mclovintwins såg ut som en kille från filmen ''Supersugen'' och på hans fejk id heter han Mclovin.
Och lädermannen dansade sig fram till mig och emilia i sin läderväst och sa bara :
Vadå, vadå, vadå, ni är söta, vadå vadå, varför fnittrar ni??
HELA TIDEN!!
Och danskillen kom fram till emilia och bara :
Kom och dansa med mig. Em: NEEEEJ!
DK: Jo kom jag vill inte flörta jag vill bara chocka omgivningen.
Em & Ve: EUUUUWWW!
Mclovins storebror:
Do u speak english? Good heres my brothers!
Så vi blev hooked up med två dundernördar från Usa :s
Så vår kväll avr väl sådär men den var ändå rolig för vi fick skratta mkt :P

pussss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0