I totaly forgot! :o

Sitter och kollar på film kl är halv 1 och då komme rman på att man glömt lägga ut bilderna från Usa!! :O
Jag menar hallå det var ju fan för typ 1 månad sen jag kom hem så nu MÅSTE jag lägga upp dem :D
Jag kommer att ha olika delar från resan så här kommer del 1 som kommer att vara bilder från när vi är i Los Angeles ;)


Jag på morgonen i hemmet


Vi har gått upp för ett helt berg som typ var det värsta jag gjort i hela mitt liv !!


Hehe, jag är inte en badkruka!


Vi ska gå och se någon ABBA show i Hollywood


The Hollywood sign!!! :DDD


Sötaste Lillebil på ABBA showen♥


Malibou Beach


Magic Mountin, Six Flags. Vi åker ''Superman''


Vi och (karusellen?) superman bakom! :D


Nånstans? :P


Jag och Lillebil hos några amricanska vänner på 4th of July!


Det var allt ja kunde visa från Los Angeles.
Nästa gång blir det nog San Francisco! ;)

Kommentarer
Postat av: a

skönn låt!

2010-08-01 @ 00:43:28
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0