Sry för mitt dåliga skrivande :s

Tjoo!

Är tbx hemma nu från att ha ätit middag med pappa, brorsan och hans flickvän.
Det var jätte trevligt och vi åt pasta sallad.
Imorn ska jag hem t pappa och då ska vi åka till farmor som just nu bor ensam på landet för hennes 'partner' är på sjukhuset.
Där stanner vi nog i 3 dagar sen på söndag åker jag och hälsar på min syrra som är på malingsbo.
Det är ett läger som försätter så om man är där förstrta året  och konfirmerar sig så när man kommer tbx nästa år då blir man en jon som är en liten ledare.
Här är sidan om ni vill kolla lite extra ;) Malingsbo
Så det blir nog inget skrivande förns måndag, om jag inte hinner skriva nått på lördag ;)
Men nu ska jag kolla på någon film.
Har ni tips så skriv gärna till miig!!! :D

xo xo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0