Shoppingen från the USA! :D♥

Heyy! :D

Jag tänkte visa er lite från vad jag shoppat!

Tee-shirts:

Mörkgrå - American Eagle Outfitters
I ♥ LA - Köpt i nån random butik i Malibou Beach
Torkus med text -
American Eagle Outfitters
Rosa bling - L. Aidol


Closeup

Linnen:

Leopard - Macy's
Blå/Vit randig - Macy's
Gult -
American Eagle Outfitters
Lila -
American Eagle Outfitters
Grönt och vitt - Papaya



Jeans:
Front

Bling - L. Aidol
Mörkblå -
American Eagle Outfitters
Levi - Levi's

Back


Extras:

Jacka - Papaya
'Väst' - Papaya




Skooooor :P

Högklackat - Love Culture
Flip Flop's bruna - Matbutik
Flip Flop's höga - Matbutik
'Gladiatorskor' - Papaya
Ballerina's - Charlotte Russe
Mörblå converse - Converse
Vita converse - Converse



Och så har jag lite mer grejer från min nya favvoaffär!! :D

xo xo Vera♥

Kommentarer
Postat av: rozan

Är det dyrt eller billigt i usa ? :)

2010-07-12 @ 10:04:28
URL: http://rozansvardag.blogg.se/
Postat av: Vexxi

Sv: Nej det var inte alls dyrt där.

Du ser ju va mkt kläder jag shoppade för bara 3000 kr!!!

2010-07-12 @ 10:58:32
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0