Min USA resa! :D

Heej!

Så jag har varit borta i tre veckor så jag måste missat mycket..
Aja jag har iaf haft en skit kul tid i California!
Jag har så mycket att berätta men tyvärr kan jag inte skriva enr allt :(
Men ni ska få veta det viktigaste.
Vi åkte den 15/6 och va hos Jörgen's (styvpappa) syster och där bodde vi i typ en vecka så hyrde vi en bil och åkte ända till San Francisco och på vägen så sov vi på nått hotell.
San Francisco var helt ok inte min bästa stad men kul natt kolla runt och så.
Så åkte vi hem och så shoppade vi emellan allt  detta också.
Så gjorde vi lite kul saker som att åka till Six Flags, Magic Mountain.
Där åkte vi dom värsta loparna och det avr skit kul.
Några dagar senare åkte jag Lillebil och Mamma till Universul Studios där hade vi ännu roligare än Magic Mountain.
Vi åkte 'The Simpsons Ride' som egentligen bara var en vagn som stod på marken och skakade och kastade vatten (alltså 4D) och det var verkligen skit kul.
Så åkte vi också The Mummy Ride, Jurassic Park, och så åkte vi The Studio Tour som var typ det bästa för då fick man åka där filmner spelats in få se den Nya 4D King Kong grej som var skit läskig och sist men ABSOLUT INTE minst fick vi åka på Wistera Lane!!!
Asså mina drömmars drömmar.
Fast man blev lite chockad för det var så litet man tror ju att den är stort men det var skit litet men ändå var det skit kul.
Så var vi fortfarande hos Jörgens syster och firade svensk Midsommar och sen på slutet så åkte vi Las Vegas och då måste jag erkänna att det var inte så kul eftersom man inte fick vara i 'spelrummet' (kmr inte på ordet??) + att vi var barnvakt och såg värsta sugiga filmen.
Och sen dagen innan vi åkte fick jag och Lillebil en lite tour i Hollywood där vi åt där en av The Hills kändisarna äter ofta och så drack vi en Miley Milkshake som hon själv skapat och så gick vi vid stjärnorna :D
Ja och så sista dagen var det lite sorligt med tårar men söta Megan som hade varit Tourledaren i Hollywood bjöd oss på Filmen Toy Story 3.
Nu vet jag att ni tänker gud vilken tönt som kollar på barnfilmer men den var faktist skit bra, både läskig och sorlig och jäkligt rolig + att jag oich lillan hade sett 1:an och 2:an typ 500 ggn för att killarna har sett dom-.-
Och juste Lillebil och jag såg också Eclips på bio och den var skit bra den bästa av filmerna!
Och resan hem var inbte så bra för både jag och Morgan spydde :S

Så min resa har varit väldigt lyckad, nu tror ni att det blir bilder men tyvärr var det ju inte så att jag hade kamera utan mamma och Lillebil så jag får vänta tills dem laddat in dom..
Men shoppingen kommer snart :D

xo xo Vera♥

Kommentarer
Postat av: rozan

Sv; gud vad billigt för så mycket :O

2010-07-12 @ 11:59:46
URL: http://rozansvardag.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0