helvetets jävla skit!

ÅÅÅ!!
Gicki in på hemsidan Posh24 och där såg jag att på Eclips premiären i Los Angeles var alla från Twilight sagorna och många fler!
Och min kusin erbjöd att se premiären där men vi kunde inte!
Fattar ni jag kunde ha sett Robert Pattison med mina egna ögon!!
Nä nu ska jag gå och deppa !! :(((

Snygga vampyrer på premiären av The Twilight Saga: Eclipse!

Med blek hy och röda naglar såg Kristen Stewart mer ut som Bella än sig själv när 'The Twilight Saga: Eclipse' hade premiär på Nokia Theatre i Los Angeles igår kväll! Även Robert Pattinson och Taylor Lautner var stiliga i sina kostymer även om Roberts vinröda får fler pluspoäng just den här gången! Vi såg även Dakota Fanning i en snygg beige enaxlad klänning, Nikki Reed i en vacker fjäderkreation och Ashley Greene i en lång gudinnelik blåsa. Vem som var snyggast får du avgöra och efter du gjort det kan du kolla in trailern ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Kika gärna in och säg vad du tycker om smakprovet.

Hoppas du har haft en bra dag!

2010-07-25 @ 22:40:20
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

SV: yes it is!

2010-07-25 @ 23:05:26
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0