Emilia Today! :D

Heeyy! :)

Idag vaknade jag jätte tidigt så har redan packat upp väskan så jag ringde emmy och hon kunde träffas! :D
Så nu sitter jga och väntar på henne ...
Hahah har inte så bra tålamod  :P
Imorse såg jag filmen ''The Human Centipede''.
Och jag säger bara se inte den ensam som jag gjorde, mitt hjärta dunkade så hårt att jag knappt hörde vad dem sa i filmen och det var ju egentligen ganska bra :P
Nu laddar jag ner alla Twilight filmerna tom med Eclips.
Jag hoppas bara att den inte är filmad på en biograf elr nått !!!!
Idag har jag ganska casual cloths:


Glömde visa att jag köpt nya shorts!
Köpta från Macy's tror jag :o
Linnet densamma affär och jag vet också att den är från Macy's ^^




Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0