Emilia Today! :D

Hello!
Förlåt för att jag inte har skrivit något för dagen men det blev så hastigt för efter jag kom hem från emma var jag tvungen att hoppa in i duschen sen springa till tuben.
Men idag har jag iaf var med Emilioch vi åkte in till globen och hängde där.
Sen så åkte vi hem till mig så bdade vi och åt middag sen så ringde Emilia hennes mamma för att fråga om hon fick sova här men det blev sånt hilma tjafs så Emilia gav upp efter att Emilia's mamma hotade med att komma och hämta henne så nu är Emilia på tuben påväg hem.
Vi som hade tänkt ha värsta myskvällen vi hade redan köpt godis och så hade vi laddat ner ''The Hills Have Eyes'' 1:an och se klart ''Mirrors''.
Men vi får väl ta det någon annan dag.
Nu ska jag väl se någon film jag har hemma sen sak jag mest chilla vid datan.

xo xo Vera♥

Kommentarer
Postat av: josefine

aha, tråkigt :/

2010-07-28 @ 22:01:17
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0