Badat i typ 10 grader :s :P

Heej,
Såå jag skulle berätta om dagen.
Då var det så att igår kl 3 så snackade jag och emma med emmy i skype och då kom vi på värsta iden att emmy skulle komma t emma så då blev det så att kl 3 mitt i natten hoppar emilia ut ur kökfönsret och går över skanstull bron till emma o mig.
Så vi spelade sims typ hela kvällen och sen på morgonen så chillade vi typ.
Så vid 3 tiden på dan så följde jag och emilia med pappa o hans kompis till ett jätte fint badställe fats vattnet var skit kallt.
Men ändå väldigt härligt + att jag och emmy fick jätte fina strandbilder :)


Haha ser jätte vig ut :P


Jag stylar ;)


Emilia stylar också :P




Haha försöker göra en brygga ;)









xo xo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0