Vera ♥ Natou !!!

Hej hej!

Idag var det ju skola och började 8 -.- Och så var det ju de gamla vanliga lektionerna med de gamla vanliga jobbiga klasskompisar -.- Och såklart på idrotten så åkte vi långfärdsskidor -.- ! Men jag kanske nt ska säga att jag tyckte att var tråkigt men den var jobbigt och såklart ladande jag på svanskotan :S Så är lite öm nu ''/ Men så efter skolan så skulle jag och Natou åka pulka med hennes lillasyrra men det orkade vi nt och nt hennes syrra heller för när vi stjutsade henne i pulkan hem så somnade hon och ramlade nästan av :S Och när vi kom hem t Natou åt jag och Natou typ 4-5 mackor var, snacka om hungriga ;P Men nu ligger jag i sängen och myser med täcket och gör läxor :) Elr typ rester av läxor som jag nt gjort klart och den läxan ska vara klar t imorn så det var ju bra :P
Ni kanske vill se söta mig och ännu sötare lilla Natou's syrra :


Natou's lillasyrra Fatou i hennes söta lilla hjälm med öron ^^ ♥


Natou♥♥♥

Bild på mig från julafton ♥
Ja det var ju typ allt ;P

xoxo Vera ♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0