Friday 22/1 -10

Hello Blog! :D

Idag var det ju fredag , skönt :P
Och för er som nt vet så började jag 09.30 och slutade 11.40 ;D, så skönt igen :P
Och efter skolan så åkte jag och Natou t stan för att gå t nån affär som heter typ ''PunkShop'' elr jag vet nt nått sånt ? ;P Och där köpte hon en Bob Marley tröja t hennes syster. Och sen gick vi o åt på Burger King och jag åt en Crispy Chicken Meal meny med cola o Natou åt nån sårts baguette-biff-hamburgare med sprite :P Och efter maten var man ju tvungen att prova en Choklad och Caramel glass där också men den såg ju betydligare godare på bilden än i verkligenhet , men den var ju ok men tror jag håller mig t Mcdonald's glassar :P
Sen så följde jag Natou t pendeltågen för hon skulle typ t södertälje för att träffa nån syssling tror jag att det var och de skulle på bio och se ''Twilight New Moon'' . Och nu när jag kom hem så började jag städa rummet och ringa t lite kompisar och fråga ifall nån ville sova men ingen kan typ :'(
Aja that's life, man får väl ensam ibland också ;)
Här är iaf min outfit för dagen ;) Väldigt snyggt :




JeansTights - GinaTricot
Tunika - BikBok




Mogge och jag


Hej då!

xoxo Vera & Morgan ♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0