Allt detta på en måndag, rekord för saker -.-

Hej hej bloggen,
Hemska nyheter ...Min ring är förliten :'( Jag hade på mig den inatt när jag sov men imorse när jag ville ta av den för att tvätts händerna så satt den fast .. Och nt lite utan mkt fast jag prövade med tvål handcréam och massa men det gick nt och tillslut tog jag massa handcréam och tvål och så drog jag och mamma tillslut loss den fast det kändes som att mitt finger skulle spricka :S Men idag när jag var påväg t sjukhuset (träffa doktor , säkerhetskoll , u know ;) ) så målade jag dit en ring istället ;D

Såhär så g mitt finger ut efter draglossningen :

Man kanske nt ser men det var iaf väldigt rött :S

Efter denna lilla lila ring ..:( *snyft*
Gillade den såå mkt , det var ju en förlovnings ring for god sake!!!

Min dagens outfit idag var inget specc , var egentligen skit ful med blå jeans och svart vznlig lacost tröja och svart tunn kofta -.-
Men orkade nt ta på nått specc eftersom jag skulle t sjukhuset senare :P
Men idag var väl det en helt vanlig måndag förutom att jag gick tidagre och man är väl lika trött som alla andra måndagar ..

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0