Min dag i Farsta Centrum! :D

HEJ!

Idag när jag,mamma och morgan var i farsta och köpte kattmat köpte vi mkt mer än det ;)
Först när vi kom dit var alla lite hungriga så alla tre köpte en cheeseburgare sen gick vi lite fel för det är så krångliga gångar i fasrta men sen kom vi på rätt spår mot ett café men påvägen så gick vi in till ''DinSko'' och där var det rea och då hittade jag ett par ursnygga skor dem hette
''Selma'' dem finns nog nt att hita på sidan eftersom dem står i REA så dem kostade därmed bara 200 spönn så det var skiiiiit bra ! :D
Och sen gick vi ju och fikade och mamma tog en latte och jag tog chailatte men vill bara säga att ifall ni nt vill ha så jätte söta chailattar så ska ni INTE köpa där för den var jätte söt....
Men när vi satt där och skrattade och paratade så såg vi att ''Scorett'' också hade rea och det var 70% så det var skit bra så dit gick vi in och där fanns ju ännu snyggare skor så jag provade och provade och så tog mamma fram ett par som jag bara OMG!
Dem skorna hon tog fram hade jag kollat in sen dem precis hade kommit till hyllan och jag blev så kär och dens ordinariepris var 899 men så om alla kan matte och räknar ut vad 70% av 899 är så fattar ni att det var skit billigt jo bara ca 300 om man ska förenkla det.
Så dem höll jag i ett tag tills jag hittade ett par läckra riktiga läder boots som var skit hotta så satt galant på fötterna.
Så där stod jag med tre par och kollade i spegel (för de skorna från DinSko kunde man byta inom 14 dagar).
Men då sa mamma att om jag ville kunde jag hålla mig vid mitt köp vid Selma elr så lämnar jag tillbaka selma och köper bootsen och de snyggaste skorna i världen!
Gissa vad jag sa?
OFC sa jag BYTA!!!!! :D :D :D
Så det var lite pinsamt att komma tillbaka 45 min efter mitt köp på DinSko och lämna tillbaka dem igen ''/
Men jag är iaf jätte glad för mitt nya köp och jag tänkte visa hur läckra de var ! :

De läckra Bootsen :



Ordinariepris: 1299 kr
REA-pris : 387 kr
Vad tycker ni om dem? :D


Snyggaste skorna i världen :



Ordinariepris: 899 kr
REA-pris: 269 kr
Och vad tkr ni om dem här? :D

Så att båda skorna kostade tillsammans 659 kr och det är typ hälften priset på ett par av skorna! :D
Ja så har min dag sett ut hur har eran?

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0