Idag var det Solna Centrum! :P

Hej!

Idag efter jag var hos polisen så åkte jag, mamma, pappa och morgan t solna centrum och där åt vi sushi och hade gott sen gick vi runt mamma tog en kaffe sen ville hon t lindex.
När vi står där och kollar på lite kläder säger mamma plötsligt du får ta en tröja så betalar jag den sen :)
Jag bara WHAT! SKOJAR DU? :D TACK! ♥
Så där går man omkring och så kmr man t rea sakerna så jag plcokar med det med ;)
Sen så går jag ju till omkläödnings rummet och då provade jag det här :




Rosa lätttröja med små glittrande pärlor på ärmar och sen ner mot höften!


Grönt/Brunt linne med guldstenar!


Blå/Grönt linne med guldstenar!


Svart linne med guldstenar!



Jätte cool svart klänning med guldstenar på!



Skit snygg svart klänning med fickor på!



Beige klänning med kontsiga volanger som iaf var skit ball!

Ja det var det jag provade och det jag köpte av dem grejerna tänkte jag att ni skulle gissa?
Så start guessing guys! ;D

Men nu är jag jätte trött eftersom jag gått i högklackat hela dagen -.-
Och btw mitt pass blev jätte bra jag visar när det är klart! ;)

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0