Emmy jag vill träffa diig! <33

Hej hej!

Klockan är 8 på morgonen och jag har skit tråkigt...
Jag loggade in på facebook och där var det 0 inloggade!
Det har jag typ aldrig varit med om ''/

Idag vill jag jätte gärna vara med Emilia och att hon sen ska sova hos mig men det är lite problem ivägen med den där ''incedenten'' (stavas) och så är hon hos sin pappa som VERKLIGEN är överbeskydande..-.-
Och så tror jag också att Emmy ska äta lunch med sin pappa idag och gå promenad så det kanske nt ens går att träffas:(

Jag är skit trött fast också hungrig så jag vet nt vad jags ka göra.
Äta frukost elr somna om?
Jaaa,, har nt mkt mer att säga...
Ses snart!

xoxo Vera♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vi kanske kan träffas , men jag vet inte om vi kan sova över :/

2010-02-20 @ 10:20:35
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0