Yesterday

Hej Bloggen!
Orkade inte skriva igår så gör det nu ;)
Igår var jag och Frida ute och shoppade på mellandagsrean. Frida ville slösa pengar så jag tänkte att jag kunde joina henne :P Vi var inne i stan och letade och jag tycker att vi hittade en massa fina grejer. Jag köpte två tröjor som jag visar sen. När vi kom hem vid 8 tiden så åt hon middag här och sen spelade vi The Sims 3 till kl halv tolv! :o
Sen kolllade jag på ''You don't mess witk the Zohan''. Sådär bra.









xo xo Vera




Kommentarer
Postat av: Frida

veeeera :(

2010-12-31 @ 15:54:36
Postat av: Vexxi

vaad? :o

2010-12-31 @ 17:55:09
URL: http://vexxi.blogg.se/
Postat av: Frida

Ehh, bilder, inte kuuul!

2011-01-01 @ 15:34:13

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0