Söndag

Så igår så var det ju söndag och den spenderade jag med Emilia som jag inte träffat på väldigt länge :(
Vi åkte in till stan och där hittade jag mina älskade skor som jag ska köpa :D
Sen när emilia brottom skynder sig på toan vid medis så möter vi på Jacqu, Emma och Fanny soms att och sålde bullar.
Vi drog med dem till Jacqu och kollade på en halv film sen var alla tjejer tvugna att dra.
Så där har ni min söndag :P
Bilder kommer också ;)



Jag och emilia sitter på tacobar :)







Vi sitter på ett Kafé i medis ;)


Kommentarer
Postat av: L

Sv: Jag vet inte heller. Det är ju väldigt mysigt men jag har inte så mycket pengar kvar plus att det blir så stressigt så det kanske är bäst är vi struntar i det. Fast det känns ju lite synd..



Vad tycker du? <3

2010-12-13 @ 22:11:37
URL: http://lillebilicious.blogspot.com
Postat av: L

Fin header förresten <3

2010-12-13 @ 22:12:15
URL: http://lillebilicious.blogspot.com
Postat av: Hanna

var har emilia köpt den vita tröjan som är stickad? Grymt fin blogg!

2010-12-17 @ 19:36:29

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0