Fredag + massa annat flams

Hej Bloggen!
Gud va jag har slarvat med bloggandet.. Förlåt för det men jag har liksom tänkt på annat ;)
Men nu kommer ni ju få extra många inlägg. Jag skriver som rubrik vilken dag jag skriver om ;)

Fredagen:
Efter skolan åker jag hem spelar lite The Sims 3 efter det vid 6 tiden så träffade Jag Pernilla och Lo.
Pernilla (mamman till barnet) skulle gå på en drink med sin syrra så jag fick vakta Lo.
Vi hade det faktist ganska kul. Vi spelade tv-spel, lekte med lego, kollade på film. Så då blev jag 200 kr rikare :)
Sen så mötte jag Moa & Hannah. Vi gick till Moa och såg på filmen ''Lovley Bones'' och efter det gick vi över till mig och drack te och pratade. Sen vid midnatt så sprang vi ut och hade snöbollsrkrig! :D
Sen gick vi hem till Moa igen och spelade kort.

Så var min fredag :)
Här är lite bilder från kvällen:
OBS!
VÄLDIGT HEMSKA BILDER!







xo xo Vera♥




Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0