Today!

Heelllo!
Länge sen jag skrev. Jag vet men har bara inte allmänt orkat ;)
Idag vaknade jag och emma vid 1 tiden och så gjorde vi de vanliga morgonvanorna sen vid 4 träffade jag äntligen Emilia & Eleni! :D
Vi åkte in till T- centralen och kollade kläder och tjejerna shoppade jätte fina saker! :)
Så skilldes vi åt runt 6 kom hem kände mig yr och kall så la mig ner under täcket och sov ett tag vaknade upp med förkylning -.-
Så åt jag middag och kollade klart på gårdagens film som jag och emma kollade på igår.
Oh nu sitter jag här kollar in bloggarna och facebook och vet inte vad jg ska göra? :)
Men ska väl titta på en till film och sen försöka sova i skaplig tid.
TYvär inga bilder idag men näsa gång jag träffar ''The Girl's'' så lovar jag att fota! :)

xo xo Vera♥


Filmen:

The color purple

http://www.bannedbooksweek.org/colorpurple.jpg
Jätte bra! 5/5! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejhej (: tack va snällt :) din blogg är också jätte fin!

Jag har precis vaknat och ska kolla på brorsans match nu ^^ själv då?

2010-08-08 @ 11:34:34
URL: http://pinkpriiincess.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0