Min dag!

Back from school! :D
Hade bara två lektioner så idag bestämnde jag att det skulle bli en pluggdag med matte och franska.
Fast jag kommer nog inte plugga mer än 1,5 timmar så om någon vill träffas då är det bara att ringa! :)
Imorn hoppas jag att jag kan köpa presenter till Morgan och min katt Maya.
Maya fyller år på lördag och då ska i ha en liten kompis fest år Morgan och på söndag fyller Morgan år och då ska vi ha släktfest så måste köpa många presenter! :P
Men nu ska jag forsätta plugga ;)

Min outfit för dagen:


♥ Jacka - Min mammas kompis gamla gamla jacka
♥ T-shirt - American Eagle outfiters (från USA)
♥ Jeans - BikBok
♥ Ballerina

Facelook:

Kommentarer
Postat av: Nathalie

röstat på din sko!

2010-08-25 @ 13:14:07
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0