Hobby & tränings kurser!

Nya kurser för mig!
Jag har bestämt att jag ska börja på någon sport och någon hobby och då har det blivit.

° En slags ungdoms träning på badet på Medborgarplatsen.
12 ggn på en tremin för 700:-.
Man får prova: Boxning, Aerobics, Yoga, Styrketräning, Spinning!

° Gitarrlektioner.
Jag har ju övar på Gitarr i några månader nu och eftersom min gitarr är ganska dålig hos mamma kan jag inte öa så mycket.
Såå ska önska mig en riktigt bra gitarr och sen blir jävligt bra på det! :D

° Sångkurser.
Jag har ju gått på sångkurser för typ 2 år sen i typ 3 år men så la jag av ett tag mn nu känner jag att jag ska fan ge ige på sången för det är väl det jag mest vill bli när jag blir stor! ^^ :D

Så nu vet ni mina planer för terminen! ;)
Det är bara o fråga om ni vill har hjälp och hitta sidor till detta!

xo xo Vera♥

Kommentarer
Postat av: FowZie♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

sv; tack så mycket. ska till jocke imorgon o så :D

2010-08-06 @ 01:33:40
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0